בנט ולפיד לארה"ב: "הסרת משמרות המהפכה מארגוני הטרור – עלבון ומחיקת המציאות"

אבי רבינא No Comments on בנט ולפיד לארה"ב: "הסרת משמרות המהפכה מארגוני הטרור – עלבון ומחיקת המציאות"

ברקע ההתלבטות בארה"ב האם לבטל את ההגדרה של משמרות המהפכה באיראן כארגון טרור, ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד במסר חריף לג'ו ביידן שלא יעשה זאת | במכתב הם כותבים: "אנחנו מתקשים להאמין שארה"ב תסיר את הגדרתו כארגון טרור, הניסיון לבטל את הגדרת משמרות המהפכה כארגון טרור, הוא עלבון לקורבנות"

צילום: יונתן סינדל \ פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע הדיווחים על כוונת ארה"ב לבטל את ההגדרה של משמרות המהפכה באיראן כארגון טרור ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד משגרים מסר חריף לממשל האמריקני.

המהלך הינו חלק משיחות הגרעין המתקיימות בוינה והוא טרם אושר, אך לפי המסתמן ארה"ב תבטל את ההחלטה שקיבל טראמפ ב 2019 המגדירה את הארגון כארגון טרור, בתמורה להתחייבויות מצד איראן  שטרם ברור מה הן.

בהודעה המשותפת לראש הממשלה ולשר החוץ נכתב:  "משמרות המהפכה הם ארגון טרור שרצח אלפי אנשים, כולל אמריקנים. אנחנו מתקשים להאמין שארה"ב תסיר את הגדרתו כארגון טרור. הם החיזבאללה בלבנון, הם הג'יהאד האיסלאמי בעזה, הם הח'ותים בתימן, הם המיליציות בעיראק. הם עומדים מאחורי ההתקפות על אזרחים וחיילים אמריקנים בכל רחבי המזרח התיכון, כולל בשנה האחרונה. הם אלה שעמדו מאחורי התכנונים להתנקש בחייהם של פקידי ממשל אמריקנים בכירים" הוסיפו במכתבם.

בנט ולפיד הוסיפו וכתבו: "משמרות המהפכה נטלו חלק ברצח מאות אלפי אזרחים סורים, הם הרסו את לבנון, הם עוסקים בדיכוי רצחני של אזרחים איראנים. הם הורגים יהודים מפני שהם יהודים, נוצרים מפני שהם נוצרים, ומוסלמים מפני שאינם נכנעים להם. הם חלק מרכזי ובלתי נפרד במכונת הדיכוי הרצחנית באיראן. ידיהם מוכתמות בדמם של אלפי איראנים וברמיסת נשמתה של החברה האיראנית" כתבו.

"הניסיון לבטל את הגדרת משמרות המהפכה כארגון טרור, הוא עלבון לקורבנות ומחיקה של מציאות מתועדת, שיש לה הוכחות חד משמעיות. אנו מתקשים להאמין שהגדרת משמרות המהפכה כארגון טרור תבוטל תמורת הבטחה לא לפגוע באמריקנים. המלחמה בטרור היא משימה של העולם כולו. אנו מאמינים שארצות הברית לא תפקיר את בעלות בריתה הקרובות ביותר תמורת הבטחות ריקות של טרוריסטים" סיימו ראש הממשלה ושר החוץ את מכתבם.



0 תגובות